Tuesday, April 21, 2009

aku dan rasa yang pelbagai


memAnG aku terCiPta teR'Blend' dengan semua sifat, semua rasa.
masih ndk cukup ka rasa berat yang aku tanggung semua ni untuk 'kamu'?
tapi aku cukup yakin pd DIA.
DIA berikan aku masalah ini sebab DIA tahu aku boleh tanggung semua ni.
aku pun bingung skrg mcamana..
aku bingung! Bingung! Bingung!
jangan sampai aku benci 'kamu'!
aku tdk pnh mengabaikan semua insan-insan yang berada di sisi.
kerana kamu la aku terus bertahan. *thnx gothix!
tapi kenapa aku terabai? diabaikan oleh makhluk yang tidak pernah aku abaikan?
~jangan sampai aku benci 'kamu'!
oh dunia, help!
gothix15 kuatkan semangat aku tadi, gothix19 pun jadi pendengar aku tadi.
gothix15 ckp ~ begitu la dunia, saii~
i'm sick of getting hurt!
aku serius ni!
*'kamu' = spesifik kepada makhluk tuhan tersebut.

No comments:

Post a Comment